Doe mee

Wil je meedoen met PAL GroenLinks? Dat kan. Sluit je nu aan bij onze beweging. Samen kunnen we Leeuwarden duurzamer en socialer maken. Lees hieronder wat je kunt doen.

Word lid

Ben je nog geen lid? Zet dan de volgende stap en word lid. Lid worden van PAL GroenLinks kun je op twee manieren doen, door lid te worden van GroenLinks of door lid te worden van PAL.

Doneer

Met jouw bijdrage kunnen we de ambities van PAL GroenLinks waarmaken. Een duurzamere en socialere gemeente ligt binnen handbereik. Steun ons met een bijdrage via steun.groenlinks.nl/leeuwarden of schrijf het rechtstreeks over naar NL09TRIO 0198 5503 40 t.n.v. PAL GroenLinks Leeuwarden.

Blijf op de hoogte

Wil je op de hoogte blijven van al het nieuws? Meld je dan (onderaan deze pagina) aan voor onze nieuwsbrief of meld je aan voor de Leeuwarder variant van de Apptivisten; De PAL GLApptivisten. Voeg 06 2511 8270 toe aan je contactpersonen en whatsapp ‘duurzaam en sociaal aan’ naar dit nummer. Je krijgt geen bevestigingsbericht, maar komt automatisch op de verzendlijst. Zo nu en dan sturen we je berichten met belangrijk nieuws en de mooiste beelden van onze campagne.