Doe mee

Wil je meedoen met PAL GroenLinks? Dat kan. Sluit je nu aan bij onze beweging. Samen kunnen we Leeuwarden duurzamer en socialer maken. Lees hieronder wat je kunt doen.

Doe mee

Wij gaan voor een duurzamere en socialere gemeente Leeuwarden. De gemeenteraadsverkiezingen op 22 november worden daarbij beslissender dan ooit. Sluit je ook aan bij onze campagne door te mailen naar f.molenaar@palgroenlinks.nl. Zij neemt contact met je op en laat je weten op welke manieren je kunt bijdragen aan onze campagne. Of lees hier wat je allemaal kunt doen.

Ik stem voor

Laat zien dat jij je keuze hebt gemaakt en op 22 november op PAL GroenLinks stemt. Dat kan op twee manieren. Hang één van onze mooie raamposters op of spreek je online uit.

De raamposters kun je ophalen bij ons verkiezingspand aan de Tuinen 5 in Leeuwarden, ophalen bij de verkiezingskraam (11 november op de Lange Pijp en 18 november op het Lombardplein in Leeuwarden) of mail je adresgegevens naar f.molenaar@palgroenlinks.nl.

Online kun ons volgen op Facebook, Twitter en Instagram. Like, reageer en deel onze posts en laat jouw vrienden en volgers zien waarom jij 22 november op PAL GroenLinks stemt.

Doneer

Met jouw bijdrage kunnen we de ambities van PAL GroenLinks waarmaken. Een duurzamere en socialere gemeente ligt binnen handbereik. Steun ons met een bijdrage via steun.groenlinks.nl/leeuwarden of schrijf het rechtstreeks over naar NL09TRIO 0198 5503 40 t.n.v. PAL GroenLinks Leeuwarden.

Blijf op de hoogte

Wil je op de hoogte blijven van alle campagneperikelen? Meld je dan aan voor de Leeuwarder variant van de Apptivisten; De PALGLApptivisten. Voeg 06 2511 8270 toe aan je contactpersonen en whatsapp ‘duurzaam en sociaal aan’ naar dit nummer. Je krijgt geen bevestigingsbericht, maar komt automatisch op de verzendlijst. Zo nu en dan sturen we je berichten met belangrijk nieuws en de mooiste beelden van onze campagne.

Word lid

Ben je nog geen lid? Zet dan de volgende stap en word lid. Lid worden van PAL GroenLinks kun je op twee manieren doen, door lid te worden van GroenLinks landelijk of door lid te worden van PAL.